درد رهبر ! شوق پدر کوفت پسر!!

درد رهبر !
شوق پدر کوفت پسر!!
پدر از زنده های شان و پسر از مرده های شان انتقام میگیرد!!!
وظایف پدر وپسردر داخل وخارج زندان؟
نقش لایق در قتل شادروان میراکبرخیبر؟
نقش لایق در مقام بالایی از ثور۱۳۵۷ تاامروز؟
مرگ مرموز دختر لایق عروس شادروان میراکبرخیبر؟
نقش لایق باسرنوشت شخصی وسیاسی شهید نجیب الله دیروز و امروز؟
لایق به خدمت شرق و غرب قرار گرفت ، پای و دست زیادی را گرفت ، فتنه ها و دسیسه های زیادی کرد، قبر های زیادی حفر کرد تا سر انجام روزی رهبر شود ولی عاقبت به هر گند اش بوی بد اش بیشتر شد. گاهی کلوخ طهارت و گاهی کاغذ تشناب شد ولی با زهم عاقبت در همان یک جای قرار داشت که لایق اش بود.
پدر تا یک قدمی قتل شادروان کارمل پیش رفت
پسر تا شش قدمی روان اش برای بدنامی پیش رفت
پدر، شهید نجیب الله را بازیچه ساخت خورد اش کرد بدنام اش کرد مجبور به فرار اش کرد.
نامرد بزدل و دزد خطاب اش کرد
پسر او را استاد و بجای پدر گفته ،بازیچه انتقام بدر برای فریب چند یتیم مغزی ساخته روان اش را به شیطان می سپارد
پدر از گذشت و صداقت شادروان کارمل میسوزد که او را بار بار بخشید و به تاریخ گذاشت،و از هوشیاری و زیرکی شهید نجیب الله میسوزد که آخر کار در میدان رهایش کرد ان استاد را شاگرد گول زد.
این پدر و پسر در جهنمی که خود ساخته و بافته اند میسوزند در این سوختن چند بیچاره گم شده در خود را برای ماندن سیاهی روی ذغال مانند خدایی خدمتگاران دارند.
این خدایی خدمتگاران خدا زده گانی اند که خود را زده می روند به جز چند تن قهر دیگر همه از سیاهی ذغال بیش هم چیزی شده نمیتواند.
این همه کجا را خواهد گرفت ؟
این کیست که نمیداند لایق چند روزی بیش زندانی!!! نبود و کدام فردی نیست که نداند کدام زندانی ؟؟؟ فردی که از طرف امین برای گرفتن گپ(اسرار) از رهبری پرچم به زندان فرستاده شد.روز ها را در دفتر لوکس خوش میگذشتاند بنام تحقیق شب های ظلمانی را در کنار ده ها پرچمدار قهرمان و با شهامت که تن مردانه شان پر خون و درد شکنجه در همان روزی که او عیش میکرد شده بود!!! ولی شب درد او میخواست در تظاهر و ندامت حرف گیرد بیخبر از آنکه هرکی آیینه خود است نه دیگران، مردان با شهامت که سر ها را قربان کردند زجر کشیدند ولی دهن برای به دام اندختن و خیانت برای رفیق و هموطن خود نگشودند به او میگشودند؟؟؟ شاهدان زندان و کارمندان زیادی زنده اند از ان زمان، روایت دیگری نیز از ک ج ب حکایت میکند که آنها برای برنامه بعدی شان و پوشش به اجنت دو طرفه و وفادار شان (لایق)این بازی را در اخرین روز های عمر امین سفاک بکار بردند تا راهی برای اوردن دوباره او در دولت بعدی گشوده باشند!!! بعید نیست و ترس نوشتن این لایق از اینکه هنوز ک ج ب همان است حرف رایگان نیست!!!
ولی اینجا این پسر (غرزی)چه دلاور دزدی است چراغ به دست!!! چه تصویری از بیچاره گی میکشد پایواز زندانی !!! مظلوم میشود؟؟؟ و چه نامردانه در قدم پدر گام می گذارد و در مقام هزاران کودک درد و رنج،زن جوان و مادر سرسپید،بردار ناامید و پدر شکسته جا میزند و ترحم می طلبد و خود را در قطار های طویلی که از بیخبری حال احوال خون شان ،صبح های وقت انجا پای پیاده با دل پردرد افتیده اند ولی یا لباس های شان واپس میگردد و یا لباس های میگیرند پاره پاره چون جگر و قلب های شان آلوده در خون که هردو خون گریه کنان برمی گردند ولی این پایواز زندانی از چه قصه میکند از طعنه های پرچمی ها به ادرس پدر اش اینست درد اش ای کاش که این واقعیت پدرش راستی همانجا چنان میبود تا احداقل این جوان خلقی را بیداری وجدان می داد از اعمال پدر اش ولی کدام احمقی این افسانه را قبول کند؟؟؟ و یا میکند جز همان چند چوب سیاهی ذغال، در آن لحضه ها هیچ فردی اندیشه یی جز احوال دام افتیده اش نداشت!!! و هیچ پرچمی آنقدر بیخبر بی خرد نبود که آنجا آنهم با افسانه دانسته با غرزی خلقی که انطرف دیوار زندان وظیفه دوم پدر را داشت زبان چه که چشم بدل کند زیرا او پایواز نه برای نشانی کردن فرستاده میشد!!!
چه تصویری از شهید نجیب الله کشیدن تو گویی که آن نجیب الله در آنزمان و آن شرایط و در آن حالت به هیچ چیزی نمی اندیشید به فرزند فردی می اندیشید که در ان زمانه او را اگر فرصت می رسید به جدش در یک ضربه می رسانید !!!
مگر آیا به واقعیت ختم دنیا را که هرسال پیشگویی میکنند رسیده است ؟؟؟ و یا این همه مردم احمق اند و یا احمق خوانده میشوند؟؟؟ و یا هم هیچ بازی چرب تر از نام و عکس شهید نجیب الله گیر نه افتاد یکبار دیگر از مرگ اش هم بنام پشتون و هم بنام حزبی علیه شادروان کارمل استفاده کرد!!! و چه انسانها غافل باشند که اینبار خودشان پا به سنگ بزنند و فرق خود شکنند!!!
ولی آیا این پدر و پسر میتوانند با شعبده بازی های شان لکه های خون خیبر شهید و هزاران انسان را که توسط باند سفاک امین به نیستی فرستاده شده از خود دور نمایند؟
آیا اینها میتوانند سوال موجودیت این جناب لایق را در مقام فیصله کن هر رژیم از دیده ها بپوشانند و شخصیت مشکوک و مجهول او را ثابت سازند؟ آیا نقش لایق را در بدنامی تا از بین بردن شهید نجیب الله میتوانند ماست مالی کنند؟ آیا اینها میتوانند نقش لایق را در شعله ور ساختن تشنج قومی و زبانی پرده بپوشانند؟ و یا پاسخی داشته باشند چرا و چگونه دختر و خواهر شان عروس شادروان خیبر قربانی شد؟
دریک کلام باید به این جوره ها گفت دیگر زمان این خود فروشی ها و خود فریبی ها تمام شده است!!! مردم و رفقای ما به این بیداری رسیده اند تا شیاد وشیاطین را از فرشته تفریق نمایند!!! دیگر این نیرنگ های پدر بزرگی انگلیسی مانند در کچالو اسم الله دیدن است.