رفیق ببرک کارمل «به سوی جامعۀ نوین» مجموعۀ بیانیه‌ها و پیام‌ها Babrak Karmal Towards a new society

 

در بارۀ این مجموعه

نشرات راه پرچم به مناسبت یادبود از سالروز جاویدانگی زنده یاد رفیق ببرک کارمل مجموعۀ بیانیه‌ها و پیام‌های رفیق ببرک کارمل منشی عمومی کمیته مرکزی حزب دموکراتیک خلق افغانستان و رئیس شورای انقلابی جمهوری دموکراتیک  افغانستان زیر عنوان «به سوی جامعۀ نوین» را مجدداً باسیستم جدید و با کیفیت بالا بصورت دیجیتال تدوین و در اختیار هموطنان می گذارد.

 ضرورت به یادآوری است که ترور معنوی حزب دموکراتیک خلق افغانستان و خاک‌انداختن بر دوران کار و پیکار  و اقدامات آبادانی جمهوری دموکراتیک افغانستان بصورت پیهم و هدفمند توسط ادارات معین اطلاعاتی و عمال آنها پیشبرده شده و تلاش صورت میگیرد تا تنها جهات منفی و پیامدهای جنگ تحمیلی و آنهم با مخلوط کردن صدها دروغ، افترا و اتهام برجسته و پخش گردد.

چور و غارت مؤسسات دولتی و نابود ساختن اسناد و مدارک موجود در آن، نخستین اقدام نیروهای شر و فساد درین عرصه بود و پس از آن موج های تبلیغاتی در وجود پخش کتاب ها، جزوه ها، مقالات، مصاحبه ها و … بر علیه جمهوری دموکراتیک افغانستان ادامه دارد. جهت مقابله با این اقدامات، ضرور است تا آنچه مدارک، اسناد، کتب و نشراتی که از آن دوره باقیمانده است، گردآوری و بصورت دیجیتال پخش گردد و اینکار به کمک و مساعدت آن هموطنانی متصور است که به چنین مدارک دسترسی دارند.‌  لذا هرگونه اقدام در جمع آوری چنین نشرات و مدارک، خدمتی بزرگ و قابل تحسین و ماندگار خواهد بود. نشرات راه پرچم در تدوین و پخش اینگونه اسناد از نام شما همیشه آماده است.  

      گردانندگان راه پرچم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسوی-جامعه-نوین-ـ-طرح-2021

 

بسوی_جامعۀ_نوین__ـ_ببرک_کارمل[1]

 

به_سوی_جامعۀ_نوین_ـ_متن_اصلی[1]