سومین سالروز نشراتی تارنمای شما(راه پرچم)

رفقای گران ارج، دوستان وهم میهنان گرامی، درود!

جای مسرت است که با شما سومین سالروز نشراتی تارنمای راه پرچم را در کنار سایر تارنماهای روشنگر و روشن اندیش و مبارز در شبکه جهانی انترنت تجلیل می نماییم.
این افتخار بزرگ نتیجۀ مبارزه مشترک بیش از نیم قرن بخاطر رنج های بیکران خلق افغانستان و همکاری، همدلی وهمراهی بیشتر از هشت سال فرد فرد شما با صفحه فیسبوک راه پرچم است و در این عرصه نقش بزرگ تارنماهای وزین سپیده دم، حقیقت، پندارنو، وطندار، سایت همایون، آریایی، مشعل و سایر تارنماهای رفیق همفکر و روشنگر قابل تقدیر وستایش است.
امسال با صراحت و مسرت گفته میتوانیم که در کنار سایر کارکرد ها یک قسمت بزرگی از تاریخ مستند حزب دموکراتیک خلق افغانستان و دولت جمهوری دموکراتیک افغانستان که شامل چندین هزار صفحه اسناد و صدها تصویر میباشد با زحمات شباروزی رفقای شماهیئت تحریر تارنمای راه پرچم بخصوص رفقا هریک رفیق قاسم آسمایی گران ارج و رفیق انجینر عمرفیض گران ارج دیجتال سازی،ویرایش و باز تایپ شده است. و از طریق تارنمای راه پرچم در دسترس همگانی قرار گرفته است. 
هیئت تحریر تارنمای راه پرچم، سعی و کوشش نهایی خود را انجام میدهد تا این تارنما به یک آرشیف تاریخی رزم و پیکار پرچمداران راه سعادت انسان زحمتکش و مشعل رزم و پیکار برای ادامه راه و آرمان های پاک پرچمداران و نسل نوین قرار گرفته و مورد استفاده هموطنان قرار گیرد.
ما تلاش خواهیم کرد تا با ایجاد بخش های گوناگون، خدماتی را در عرصه های بیشتری انجام بدهیم و با اضافه، دریچه این تارنما را در همه موارد ارزشمند باز نگه داریم.
آغاز، ادامه و تکمیل تلاش های ما در وجود همکاری و همنوایی همه شما نهفته بود واست و این روزنه باز هم با همکاری، رهنمایی و مساعدت شما به پیش خواهد رفت. راه پرچم مربوط به همه و برای همه است و با همین اصل، فعالیت خواهد داشت.

ما در فضای رفیقانه و صمیمانه دستان شما را می فشاریم و در این مسیر با همراهی و همکاری شما به پیش خواهیم رفت.

هیئت تحریر تارنمای راه پرچم

فرخنده باد سومین سال گشایش تارنمای راه پرچم!

رفقای عزیز گرداننده گان راه پرچم!

شادباش های رفیقانه و صمیمانه خویشرا بمناسبت سومین سال  تارنمای راه پرچم بشما و از طریق شما به خوانندگان و تعقیب کننده گان نشرات شما تقدیم میکنم.

رفقا! با نظراندازی زودگذر بر نشرات «راه پرچم» و صفحات فیسبوکی متمم آن طی سه سال گذشته، میتوان دید که کار بزرگ و با اهمیتی در راستای احیای تاریخ، کار و پیکار حزب ما حزب دموکراتیک خلق افغانستان و کارنامه های عمرانی و آبادانی جمهوری دموکراتیک افغانستان صورت گرفته است.

رفقا! ما شاهد این واقعیت تلخ بودیم و هستیم که با سقوط جمهوری دموکراتیک افغانستان  و تسلط نیروهای ویرانگر بر همه هست و نیست وطن و با ادامۀ آن در دوران اشغال وطن، تلاش های آشکار و پنهانی صورت گرفته و میگیرد تا بر برنامه ها، کارنامه ها و دستاوردهای حزب دموکراتیک خلق افغانستان و جمهوری دموکراتیک افغانستان خاک انداخته شود و از صفحات تاریخ حذف گردد و یا هم تنها جهات منفی آنرا برجسته ساخته و با صد اتهام واهی و دروغ آنرا ملمع کاری نمایند.

در تحت همین فضا و در آشفته دورانی که بخشی از رهبران و اعضای حزب دموکراتیک خلق افغانستان گوشۀ عزلت گزیده و یا هم بدور محور کوچک و محدود قوم، سمت و زبان در چرخش اند، کار روشنفکرانه، وطنپرستانه و متعهدانه شما از ارزش بزرگی برخوردار، استقامت دهنده و بیدار کننده است.

تارنمای راه پرچم با اتخاذ مشی ملی و وطنپرستانه و بدور از امراض سمتی، قومی، زبانی و سایر امراض روشنفکرانه در عمل تعهد و پاسداری خویشرا به اصول زرین حزب ما ثابت ساخته است و به همین جهت روز به روز بر خوانندگان و همکاران آن افزوده میشود.

رفقای عزیز موفقیت های بیشتری شما را در کار پیکار روشنگرانه خواهانم.                   با حرمت قاسم آسمایی

 

  • Mujtaba Kargar درود به شما رفقاي گران ارج كه راه پرچم را دنبال و بيرق آنرا سربلند نگداشته ايد . موفقيت هاي بزرگ تانرا آرزومندم.🌹
  • Malek Lakanval فرخنده باد سومین سالگشت تارنمای وزین راه پرچم.
    جهان سپاس از گرداننده گان راه پرچم که زحمات زیاد را برای در اهتزاز نگهداشتن پرچم خلق متقبل میشوند.
    شما رفقای عزیز فخر پرچمداران آصیل میباشید.
    تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: ‏‏‏گل‏ و ‏گیاه‏‏‏
  • Ghulam Mohsenzada با ارجگزاری و ستایش از تلاش های صادقانه رفقا ، برای دست اندرکاران برگه آرزوی موفقیت بیشتر را دارم.
    پرچم مدرسه ژورناليزم مدرن، مکتب آموزش سیاسی، ادبیات نوین ، روشنگری و پیوند با توده ها بود. از آنجایی که این پرچم بدست رهروان حزب و جریان متشکل سیاسی قرار داشت باید از اندیشه ها و اندوخته های این جریان اثرگزار چپ کشور در مبارزه آگاهانه و متشکل امروزین استفاده نمود.
    • M Aref Erfanبرگهٔ “راه پرچم” چون لالهٔ از دل زمین برخاست ودر زیر لایه های ابر طوفانی ودمه وغبارشگوفه کرد، پیام رزم وپیکار را در ره آزادی ،دادخواهی وعدالت به ارمغان کشید.
      این برگه که در زیر نور خورشید حقیقت روز تاروز شگوفه مینماید در هر ورق اش داستان زندگی ح د خ ا،کار وپیکار آن سازمان دادگر ومیهندوست را به یادگار سپرده وبرای مردم و هواداران اش الگوی مبارزات رهایبخش را سخاوتمندانه ارایه میدارد.
      راه پرچم در کوران مبارزه سیاسی در مدت زمان کوتاه به بلوغ رسید و به زبان گویای نیروهای ترقی‌خواه. جامعه مبدل گردید.
      این برگه نه تنها نقش بایگانی آن حزب را برمیتابد بل نقش قطب نما را نیز ایفا میدارد.
      بگذار با عرض تبریک به مناسبت سومین سالروز این برگه ،برای کارگزاران این سپاهیان گمنام درود فرستاده وبرای این برگه بالندگی آرزو نمایم؛
    • تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: ‏‏۱ نفر‏، ‏‏لبخند‏، ‏‏نوشتار‏‏‏‏
    • -3:29

    • Ahad Selab

      Farkjonda bad
    • Salim Alizadaسومین سالروز نشراتی تارنمای راه پرچم خجسته باد

      شادباش ها ودرود ها نثار رفقا عزیز هموطنان گرامی بخصوص گرداننده گان راه پرچم وتارنمای راه پرچم که باوجود حوادث که درکشور ما واقع شد واسناد وارشیف ها از بین رفت بانهم دراین مدت چه برگه راه پرچم ودیگر برگه وسایت های که دربالا ذکر شده وچه تارنمای پرچم اسناد معتبر شامل اخبار فلم ها ویدیو های مستند ونظریات گزارش ها تحلیل ها وغیره نه تنها در سیاست اگاهی دهی ازادی عدالت ، صلح وتامین آن برمنافع اعلیا کشور ، افشا پلان ها خصمانه دشمن شناخت دوست دشمن وغیره بلکه در هنر هفتگانه ، و یادبود وگرامی داشت از رفقا وهموطنان ما که دردفاع میهن جان فدا نمودند و.و.و که همه، برای ما خواننده گان ،‌همکاران ونسل جوان میهن راه کشای دادخواهانه برای تامین صلح واقعی عتدالت اجتماعی فارغ از هرنوع تعصب میباشد ..و.و.
      پیشنهاد : همه ما وطیفه داریم اینکه تماس ها منسجم با رفقا وهموطنان با همکاری همه ودوجانبه از داخل کشور وخارج کشور را بیشتر تامین کنیم و.و.و
      پیروز وموفق باشید ..

      تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: ‏۱ نفر‏
    • تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: ‏‏‏۶‏ نفر‏، ‏‏افراد لبخند می‌زنند‏، ‏‏‏افرد می‌ایستند‏ و ‏فضای باز‏‏‏‏‏
    • Anisa Parianفرخنده باد سومين سالروز نشراتى تارنماى راه پرچم
      تصویر ممکن است موارد زیر را شامل شود: ‏‏‏‏گل‏، ‏گیاه‏‏ و ‏نوشتار‏‏‏
       
    • پیام پرچمپرچمداران جریان دموکراتیک خلق افغانستانhttps://www.youtube.com/watch?reload=9&v=nsi1PVpv0p0…

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیام-سه-سالگی-راه-پرچم