کتاب خانوادۀ ما نوشته داکتر ببرک ارغند باز تایپ و تدوین دیجیتال : رفیق قاسم آسمایی بازبخش: انتشارات راه پرچم

زنده یاد داکتر ببرک ارغند در  اکثر آثار خویش معضلات حاد وطن ناشی از جنگ و جهاد و پیامدهای آن و جنجال‌های زندگی روزمره مردم را با شیوۀ زیبا و دل‌نشین با زبان گفتاری و استفاده از کلمات و اصطلات عامیانه و ضرب‌المثل‌های ورد زبان مردم نتنها بیان، بلکه ریشه‌ها و عوامل آنرا موشگافانه برسی نموده است.

کتاب «خانوادۀ» ما در همین راستا بیانگر دردهای بی‌درمان بخشی از جامعه ما است که با طلسم‌های رنگارنگ به زنجیر کشیده شده است و شماری، بی‌شماری با تقوای ظاهری و ادای پنج وقت نماز و رعایت صوری همه دساتیر اسلامی، اما غرق در فساد اخلاقی از چرس و قمار تا زنباره‌گی، چگونه با طرز تفکر “مردسالاری اسلامی” بر خانواده حکمروایی می‌نمایند.

بازنشر دیجیتال کتاب «خانوادۀ ما» توسط انتشارات راه پرچم در این دورانی که نیروهای سیاه اندیش طالبی باردیگر استبداد نوعی دیگری را بر جامعه تحمیل و نصف جامعۀ ما را از همه حقوق انسانی از جمله حق تحصیل و کار محروم ساخته، دارای ارزش خاصی است. برای اینکه در آن تفکر “جهادی ـــ طالبی” و دیدگاه‌های از همان نوع بی‌عدالتی‌های ته نشین شده و قبول شده در فکر و ذهن مردم دربارۀ زنان حلاجی شده و شیوۀ مسلط تقلیدی و غیرشعوری و کورکورانه و پیامدهای آن بر جامعه و خانواده نشان داده شده است.

مشخصۀ دیگر کتاب «خانوادۀ ما» این است که نویسنده به جز یک مورد، همه شاملین حکایت را بدون نام و تنها با ذکر القاب یاد نموده و راوی حکایت نیز زن است.

                   قاسم آسمایی    

 

نشرات راه پرچم  در آینده آثار دیگری نویسنده را نیز همگانی خواهد ساخت. لینک دانلود سه کتاب: «لبخند شیطان» در دو جلد، «سفر پرندگان بی‌بال» و «شورآب» نوشته داکتر ارغند در اخیر کتاب ذکر شده است.

 

کتاب شور آب نویسنده : زنده یاد رفیق ببرک ارغند بازتایپ و تدوین دیجیتال : رفیق قاسم آسمایی انتشارات راه پرچم

کتاب سفر پرنده گان بی بال نویسنده : ببرک ارغند بازتایپ و تدوین دیجیتال : رفیق قاسم آسمایی

 

 

کتاب لبخند شیطان نویسنده : ببرک ارغند بازتایپ و تدوین دیجیتال : رفیق قاسم آسمایی بازپخش: نشرات راه پرچم The Devil’s Smile Book

کتاب لبخند شیطان جلد دوم نویسنده : ببرک ارغند بازتایپ و تدوین دیجیتال : رفیق قاسم آسمایی بازپخش: نشرات راه پرچم The Devil’s Smile Book2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خانوادۀ-ما-ـ-ببرک-ارغند